Gerard Quintana: “Sento que m’han fet fora, no que vull marxar”


Notícia publicada al diari digital elSingular.cat (13/03/2014)

El cantant gironí explica que “creia en la Espanya de les autonomies, però amb el temps m’he adonat que la cultura espanyola és només la castellana, que la resta n’estaven expulsades”

Gerard QuintanaEl líder de la mítica banda de rock català dels anys 80 ‘Sopa de Cabra’, Gerard Quitana, es queixa avui en una entrevista al diari ‘El País’ que “estic fart del nacionalisme espanyol” i assegura: “Jo sento que m’han fet fora, no que vull marxar”.
Quintana, que treu nou disc (‘Tothom ho sap’), argumenta que “no sóc patriota, sóc de la generació de la Polla Records”. En aquest mateix sentit afegeix: “Sóc sobiranista, no nacionalista”, i critica: “Amb Espanya segrestada pel franquisme i el feixisme no podem fer-hi res”.
Preguntat per si el que vol es independitzar-se del sistema política espanyol, i no dels espanyols, el cantant explica: “Creia en la Espanya de les autonomies, però amb el temps m’he adonat que la cultura espanyola és només la castellana, que la resta n’estaven expulsades”. “És una estafa també de l’esquerra espanyola”, sentencia.

Nerea Rodríguez

Enllaç a la notícia

Deixa un comentari

